.main-wrap

Rendkívül széles skálán osztályozhatók és vizsgálhatók egy értékesítő különböző tulajdonságai aszerint, hogy milyen mértékben vannak hatással sikerességére. Sokféle nézőponttal és akár eltérő kutatási eredményekkel találkozhatunk annak tekintetében, hogy egy-egy tulajdonságot milyen jelentőséggel súlyoznak.

Vajon melyik az az egyik legfontosabb tulajdonság, amely az értékesítők széles tömege előtt nyitva áll, ha fejlesztésére törekszenek és különösebb anyagi invesztíciót sem igényel? Ami sorsdöntő lehet egy-egy értékesítési folyamat eredményességében?

A kitartás!

Egyetemes igazságként lehet tekinteni arra a megállapításra, hogy a legállhatatosabb, legszívósabb és leginkább kitartó értékesítők tudnak hosszútávon kiemelkedő eredményeket elérni. Ennek egészen egyszerű okai vannak, amelyekre most fényt derítünk.

Történt-e már veled olyan, hogy nem érezted kellő hangsúlyosságúnak egy ügyfél visszakeresését, gondozását? Gondoltál-e már arra, hogy ha egy kicsit jobban foglalkozol az üggyel, a visszakövetést komolyabban veszed, akkor tőled vásárolt volna az ügyfél? Éreztél-e már hiányérzetet amiatt, hogy nem raktad bele a kellő vagy akár önmagaddal szembeni elvárt energiát egy ügyfél értékesítési folyamatába?

Valószínűsíthető, hogy a kérdések valamelyikére vagy akár többre is igen a válasz. Ez több okból kifolyólag lehet, természetesen az észszerű okokat, miszerint az ügyfél fizetésképtelen, nincsen szüksége a szolgáltatásra, csak hintáztat minket, ismerjük a tender nyertesét és ehhez hasonlókat zárjuk ki példánkból.

Ezek az okok az esetek döntő többségében félelemre, lustaságra, érdektelenségre, a tudás és koncentráció hiányára vezethetők vissza.

A különböző okoknak mind más a megoldása és más eszközöket, módszereket igényelnek. Érdemes önvizsgálatot tartani magunkon, hogy vajon a mi esetünkben mik a leggyakrabban előforduló sajátosságok.

Saját gyengeségeink felismerése az első lépés azon az úton, amely a fejlődés kockáival van kikövezve és a sikerhez vezet!

Ha elindulunk egy olyan futóversenyen, ahol menet közben mindenki más kihullik körülöttünk, akkor mi leszünk az egyetlenek, akik a végén célba érnek.

Egyvalami biztos, ezt a játékot, amit értékesítésnek hívunk az nyeri, aki legtovább állva marad, aki nem rest elküldeni az ötödik e-mailt, aki nem fél tizedjére is tárcsázni, aki nem kifogásokat, hanem megoldásokat keres, biztos önmagában és abban, amit képvisel!

error: Content is protected !!